اس ام اس وداع سری دوم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس وداع سری دوم
نوشته شده در پنج شنبه 24 مرداد 1392
بازدید : 1346
نویسنده : Mohammad

اين ديگه بار آخره دارم باهات حرف ميزنم / خداحافظ نامهربون ميخوام ازت دل بكنم

سخت ولي من ميتونم، سخته ولي من ميتونم / اين جمله انقدر ميگم تا فراموشت كنم


☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

هميشه از همان ابتداي آشناييمان در هراس چنين روزي بودم و كابوس دوري را ميديدم، اكنون شد آنچه نبايد ميشد، خداحافظ دليل بودنم خداحافظ

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

تو كه ميدانستي با چه اشتياقي خودم را قسمت ميكنم پس چرا!........ زودتر از تكه تكه شدنم، جوابم نكردي براي .......... خداحافظي خيلي دير بود .......... خيلي دير

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

و بي تو لحظه اي حتي دلم طاقت نميارد / و باران نااميدي بر سرم يكريز ميبارد

چگونه بگذرم از عشق، از دلبستگي هايم؟ / چگونه ميروي با اينكه ميداني چه تنهايم

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

خداحافظ، توي اي همپاي شب هاي غزل خواني / خداحافظ، به پايان آمد اين ديدار پنهاني

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

حالا كه رفتني شده اي طبق گفته ات باشه، قبول لااقل اين نكته را بدان: آهن قراضه اي كه چنان گرم گرم گرم در سينه مي تپيد دلم بود نامهربان، خداحافظ

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

روزي صدبار با هم خداحافظي كرديم اما افسوس معناي خداحافظي را زماني فهميدم كه تو را به خدا سپردم

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

پرستو ها چرا پرواز كردند / جدايي را چرا آغاز كردند،

خوشا آنانكه دلداري ندارند / به عشقو عاشقي كاري ندارند

خداحافظ براي تو رهايي / براي من فقط درد جدايي

خداحافظ براي تو چه آسان / ولي قلبم ز واژه اش چه سوزان

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

خدانگهدار عزيزم اما نميشد باورم / توي چشام نگاه نكني اين لحظه هاي آخرم، آخه چطور دلم بياد / چشاتو گريون ببينم

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

ميرم ولي اينو بدون / چشم انتظارت ميشينم

ميرم ولي گريه نكن / نذار از عشقت بميرم

بزار تو اوج بي كسي / با عكست آروم بگيرم



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس وداع , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس وداع ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ابوالفضل در تاریخ : 1392/5/24/4 - - گفته است :
با سلام


وبلاگ لوگو رایگان قصد دارد فقط با 10000ریال بنری شکیل برای شما تهیه کرده و ان بنر را به مدت 168 ساعت در بهترین مکان وب تبلیغ کرده و ان را به نمایش بگذارد.


این فرصت را از دست ندهید چون:


ساخت بنر حرفه در وب های دیگر 50000 ریال تا200000بوده و تبلیغ ان در ان سایت مبلغی در حدود 20000تا 50000میباشد.


بازدید وب خود را میتوانید به صورت شگفت انگیز بالا ببرید تا 600بازدید در روز .


این هدیه برای شما میباشد و هرچه دیر تر مبلغی بالا تر باید پرداخت کنید.


کد تخفیف هم برای شما ارسال شده و فقط کافیست کد را در نظر بنویسید.


کد تخفیف:7162@55


امیدوارم فرصت را از دست ندهید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: